Verhuizing - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Gijs & Annelot - WaarBenJij.nu Verhuizing - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Gijs & Annelot - WaarBenJij.nu

Verhuizing

Blijf op de hoogte en volg Gijs & Annelot

01 Oktober 2013 | Nederland, Emmen

Nu komt het avontuur wel heel dichtbij! We zijn inmiddels verhuisd naar het Kinholt, bij vaders van Annelot, aka, schoonvader van Gijs. Heel spannend allemaal. Nog drie weken en een dag en dan vliegen we alweer. Ja, we realiseren ons nu wel dat het bijna zo ver is. Heel bijzonder en bijna nog niet te bevatten. Zo lang zijn we al bezig met de voorbereidingen en het fantaseren over de reis en daar staat hij dan ineens voor de deur..

• 03 Oktober 2013 - 19:08

Ria:

Nu wordt het al een beetje serieus!

• 18 Oktober 2013 - 19:35

Be:

Nu nog 6 dagen.................

• 19 Oktober 2013 - 00:46

Ph +61 (0) 35152 5462
    Mob 0407 368 417

• 19 Oktober 2013 - 00:49

Marijke Mascas:

Hoi Annelot en Gijs, Ik ben een vriendin van Astrid die ik al sinds smijn jeugd ken. Ik ken ook je grootmoeder Joke. Mochten jullie ooit in de buurt zijn dan zijn jullie van harte welkom jullie kunnen ook mijn adres gebruiken voor noodzaken. Groetjes Marijke

Marijke Mascas
    2/33 Ligar Street
    Bairnsdale Vic 3875
    Australia
    Ph +61 (0) 35152 5462
    Mob 0407 368 417

• 21 Oktober 2013 - 22:38

Annelot:

Ja, het wordt nu wel heel serieus en het is nu nog maar 3 nachtjes slapen.
    Hallo Marijke, wat super dat we langs mogen komen en als het mogelijk is zullen we dat ook zeker doen! Ons mail adres is gijsenannelotopreis@gmail.com. Mag ik uw mail adres ook noteren, dan kunnen we contacten via de mail.

Groetjes,
    Annelot

• 21 Oktober 2013 - 23:11

Astrid:

Hoi Gijs en Annelot,ben blij dat jullie van Marijke al het adres hebben gekregen en jullie ook gereageerd hebben,zij is een hele dierbare vriendin van mij en als er iets is zal ze zeker jullie raad geven.Ik had haar jullie website gegeven nadat we geskypd hadden.Jullie nogmaals goede reis en we houden contact,zal Omi een dikke knuf geven,wellicht kunnen jullie haar morgen nog even bellen.
    Groetjes
    Astrid